2011-09-21 | 10:30:27

Tattoo

Äntligen är Lillasysters tatuering färdig. :) Alla är nöjda och glada och tatueraren är tydligen gammal mangatecknare så han ser fram emot att göra den :D
Kul för Syster! Tatueringarna blir alltid bättre om tatueraren gillar det han gör!

Syster ville ha flera färgläggnings varianter så jag gjorde en som jag tyckte den skulle se ut, och en efter hennes önskemål.
Kan ni gissa vems som är vems???

     

Och som jag skrev förut; Bortsätt från VINGARNA och FÄRGLÄGGNINGEN kan jag INTE ta några creds för själva bilderna! Jag har målat av delar av redan befintliga bilder som min syster valt ut! Alltså har jag "Traceat" som det så fint heter på tecknarspråk.

Tracing är något jag vanligvis är STARKT EMOT eftersom många som använder sig av den tekniken påstår att det är deras eget jobb. Att rita av en bild och påstå att det är en själv som gjort det är OLAGLIGT och bryter mot allmänna upphovsrättslagen!
Postat av: sarah

jäklare vad fin blogg :) vill du följas via bloglovin?

2011-09-21 @ 13:51:14
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Kaleido

Känns som om den ljusa är din? Hehe

Skiiitsnygg, man märker ju att det inte bara är din stil här, dock snyggt "samarbete". Kan du inte lägga upp en bild när den är helt klar? :D

2011-09-21 @ 23:09:36
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: Kaleido

SV: Hehe,I know my Sessis!! :D Jag vet faktiskt inte x') Jag tyckte bara att de färgerna kändes så mycket som något du skulle välja. Fick en känsla av att du inte personligen skulle använda rött sådär :P

2011-09-23 @ 15:11:51
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström