2012-04-05 | 10:52:15

Skärtorsdag

God morgon alla sjusovare! :D
Hoppas ni haft en bra påskvecka så här långt. Själv har jag haft fullt upp på museet.
Hade ju helt glömt bort att det är påsklovsvecka den här veckan, så det blev lite av en chock när jag mötte kaoset på byn på väg till jobbet i måndags. xD

Min påskhelg blir ganska fullspäckad med aktiviteter. Jag jobbar både fredag och måndag (wohooo! 100% OB!) Och däremellan har jag massa kuligt inplanerat. :3
Vi ska ha grillparty, se på massa aktiviteter i funäsdalsbacken (om vi inte är för bakis)Och självklart ska vi äta påskmiddag.
Och sen, som grädden på moset, firar jag och Pojkvännen 4 underbara år tillsammans! :D

Nej, nu måste jag fortsätta jobba :3 Vi hörs snart igen!
Glad påsk på er Cupcakes! <3 
Ett litet påskkort jag slängde ihop imorse innan vi öppnade på jobbet!  :3
Postat av: Kaleido

SV: Tack :D Känner att det är jättekonstig i början när man går bort från PS xD Fast rätt skönt, det är ju helt annorlunda

2012-04-05 @ 16:48:55
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström