2012-08-28 | 12:48:00

Önskelista?

Hösten är här och av vishet byggd på år av erfarenhet så vet jag att jag snart kommer ha inkorgen, facebook och mobilen fulla med medelanden, samtliga med samma jobbiga fråga;

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?!

Förra året ansträngde jag mig och skrev ihop en önskelista. Vilket jag i efterhand ångrar bittert eftersom allt på listan tydligen var på tok för dyrt och i slutändan fick jag inte en endaste liten grej på listan. Alltså, big slöseri of time om ni frågar mig!

Så i år har jag tänkt till!
Jajjemensan, för det är såhär att i år är det egentligen bara två saker jag vill ha:
Och eftersom jag inser, då sakerna kostar styck vad hela förra årets lista kostade sammanlagt, att det inte finns en suck i hela universum att jag skulle få någon av dessa i present önskar jag mig istället pengar till föda!
Japp, för jag tänker köpa dom här två till mig själv i födelsedagspresent/julklapp, vilket kommer resultera i en viss brist på riksdaler! Så alla donationer, små som stora, kommer uppskattas oerhört mycket! Det vore ju trist om jag skulle få gå utan mat fram tills i mars. :)
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström