2012-12-13 | 11:53:28

Bloggpaus

Jag tänker vara ärlig och säga att bloggen helt enkelt blivit bortglömd.
Och inte bara bloggen, imorse insåg jag att jag inte ens förstått att det är Lucia idag!?
Det är så mycket i hjärnan just nu med jobb, begravning, jobbiga resor, dryga hyresvärdar och stressade människor! =____=
 
Just nu sitter jag och lyssnar på lite julmusik och unnar mig lite egentid.
Om några timmar ska jag och Fästmannen bege oss neröver mot mora, där vi ska spendera natten på vandrarhem innan han åker tillbaka hem hit till katterna och jag ska vidare mot rättvik på begravning och sedan vidare ner till Strängnäs för att fira jul.
 
Jag tänker inte anstränga mig alls att uppdatera den närmaste veckan. Och kanske inte veckan efter heller.
Så vi hörs när vi hörs!
 
Sköt om er, och god jul och gott nytt år om vi inte hörs förens nästa år! :)
 
 
Glöm inte att ni kan följa mig under bloggpausen @sessamyys på Instagram!
Ovanför är några av bilderna jag tagit sen jag bloggade sist. :)
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström