2012-12-26 | 20:51:00

En sammanfattning

Imorgon är sista dagen i strängnäs innan jag åker tillbaka hem till Fästmannen och kissarna. :)
Självklart är det som vanligt med blandade känslor, men jag vet ju att tiden går sjukt fort och snart är jag på väg hit igen! :D

Nästa gång förhoppningsvis utan julstress, begravningar och andra tråkigheter (peppar peppar)
 
Jag har tyvärr lite brist på bilder att bjuda på från kameran, så jag tänkte att jag skulle sammanfatta min Jul-semester med hjälp av instagram;
 
 
 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström