2012-02-14 | 10:15:47

Alla ♥'ns morgon

God morgon Cupcakes!
Hoppas ni sovit gott! Personligen somnade jag strax efter jag kom hem igår från jobbet. xD Därav den kassa uppdateringen. Sportlovsveckorna drog ju igång igår så numera börjar jag jobba en timme tidigare på dagarna och slutar en timme senare. Vilket i sin tur ger mig Jet-lag! Haha! :)

Idag är jag på så sjukt bra humör! :D Vanligtvis brukar jag vara en riktig bitterfitta på alla hjärtans dag, men i år känns det mest mysigt! n_n
Det kanske är åldern som gör att man inte längre förväntar sig blommogram med 1000000 rosor eller sporadiska frierier från sin soulmate?

Hemma hos familjen SessaMyys började dagen med massa hjärtgodisar till alla små kissemissar! ♥ Omnomnom!
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström