2012-02-20 | 19:57:40

God kväll i stugorna!

Hoppas ni haft en bra helg! 
Jag själv fastnade i The sims träsket igen.... Hehe. Satt och spelade från det jag gick upp tills jag gick och la mig både i lördags och söndags. xD Haha! Ska det spelas ska det göras ordentligt! 

Idag är första dagen på den näst största sportlovsveckan, vecka 8. Så nu har vi fullt upp på jobbet! :) Men jag ska göra mitt bästa för att hinna/orka blogga den här veckan.
Nästa vecka däremot finns det en viss risk att det blir en liten blogg-brejk hela veckan. Då är det återigen dags för den sk "Stockholmsveckan." Den allra största sportlovsveckan. Och dessutom infaller den samtidigt som Samernas kulturfestival, "Lopme Naestie", och det är minst 2 stora event som ska köras på museet per dag den veckan. Alltså kommer jag ha fullt upp!

Facelook of the day. :D Nya bruna linser! Kom på mig själv att ha använt mina gråa månadslinser i nästan två månader! :( Inget jag rekommenderar! Blev att akutbeställa nya linser och eftersom jag prövat de bruna förut och tyckte om dom så mycket blev det en favorit i repris! 
Postat av: proofreading services

Days-off are usually the most pleasant and nice time in the whole week!

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström