2012-02-14 | 21:24:11

Underbar kväll

Sitter i soffan och kikar på Project runnway och stönar efter dagens middag.
Pojkvännen hade tänt ljus i hela lägenheten och lagat en utav mina favoriträtter när jag kom hem; Flötgröt! :D Det är så sjukt gott! Men mäktigt som tusan. Till efterätt bjöds det på semla! xD Så ni kanske förstår varför jag stönar?
 
((För er som aldrig hört talas om flötgröt är det en mannagryns aktig gröt (Dock mycket slätare i konsistensen) som serveras med socker, kanel och fisk. Vanligtvis röding eller öring. Omnomnomnom~ ))

Bilder från kvällen. :3 Pojkvännen fick en stor kasse med godis och ett nytt te av mig i alla hjärtans dag present. Kändes som det skulle bli mer uppskattat än en nalle med ett hjärta på. ;)
Dessutom blev Giffel glad. För själva kassen. Han har nämligen bott i den hela kvällen och jag börjar tro att han flyttat in där permanent.
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: haha verkligen :D

2012-02-15 @ 22:07:46
URL: http://adaras.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström