2012-02-03 | 18:25:44

Vlogg; Sanna the ninja

  
På allmän begäran efter fler Vloggar och i brist på någon annat att blogga om. ;)

Haha, Älskar att jag ser ut som en ninja. xD Men seriöst. Jag glömde att täcka ansiktet när det var så här kallt sist och jag fick stora röda torra fläckar på kinderna som sved som tusan. :( Typ som när man bränt sig i solen. Inte så kul...

Postat av: Kaleido

Fiiiina SessaMyys!!!

Har faktiskt funderat på hur du tog dig till jobbet xD passar bra in på vad jag tänkt mig.



Och det du fick var nog en frostbite (köldskada heter det kanske xD) det är isens version av solbränna. Om du får det så får du inte pilla!! Ajabaja

2012-02-04 @ 02:47:26
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström