2012-01-02 | 17:32:26

2012!

God jul och gott nytt år alla söta bloggläsare! <3
Hoppas ni haft en bättre jul och nyårsvecka än jag själv haft. xD Det har verkligen varit totalt KAOS från det jag satte mig på bussen ner till Strängnäs fram tills idag.

Bussar har varit försenade på grund av kasst väglag och stormar som bytt av varandra. Sen var det fullt julfirande med släkten i två dagar innan det var dags att åka tillbaka upp igen och nästa oväder slog till. 
Väl hemma han jag inte mer än gå och lägga mig innan jag började få feberfrossa! >< Så nu har jag legat mer eller mindre däckad i någon knepig virusinfektion sen i tisdags förra veckan. Haha... Ja, varför inte starta den nya året med en kass vecka, så kan det helt enkelt inte bli sämre? ;)

Nu ska jag försöka sortera alla hundratals kort jag tagit de senaste veckorna!
Bjuder på några bilder Pojkvännen tog på nyårsafton så länge;

Alla små lysade prickar ni ser på sista bilden är en massa "khom loy"- lyktor! Vi hade själva köpt in ett par som vi skickade iväg i år i stället för raketer. Och vi blev positivt överaskade när vi såg ett 50 tal andra khom loys släppas från olika håll på byn! 

En
khom loy är en varmluftsballong gjord utav rispapper och har sitt ursprung från thailand. :) Dom är vackra, miljövänliga och framförallt tysta! Vilket jag som djurägare tycker är ett stort plus!  

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström