2012-01-30 | 16:52:21

Försöker hålla ögonen öppna

Och så var det måndag igen... :(
Missförstå mig rätt, jag älskar mitt jobb! Det är friggin awesome! Men under lågsäsong så är det så sjukt segt och långsamt att man nästan avlider på plats av ren uttråkning. xD 

Har dessutom känt mig allmänt hängig sen igår kväll, vilket inte direkt hjälper motivationen åt rätt håll.
Ska nog gå och göra mig en stor kopp varmt te och lägga mig i sängen och kika på tv tills jag somnar.

Vi hörs mer imorgon cupcakes! 

Random foto på mig som pojkvännen fotade i går uppe på toppstugan. :)
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vad fin bild :D Lät gott med en kopp te!



- hihi men du gillar ju i alla fall Hello Kitty. Jag har massa såna saker fastän jag inte är ett större fan xD

2012-01-31 @ 16:01:07
URL: http://adaras.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström