2012-01-11 | 19:53:34

SessaMyys wans some Gyaru nails! :3

Sitter och slö-surfar framför datorn och fönstershoppar lite. :)
Är lite småsugen på att köpa massa nagel fix saker och bling bling och lära mig göra egna naglar. n_n

Höll på mycket med lösnaglar och även mina egna naglar ett tag, men iochmed att jag började jobba på McDonalds, där man inte får ha långa naglar eller ens ha nagellack, blev det lite bortglömt. :/
 
Men nu är jag som sagt sugen igen! :D Och sen jag var ute sist har det kommit SÅÅÅÅÅ sjukt mycket nya nagel attiraljer och tillbehör så man blir ju alldeles lyrisk!

Postat av: Kaleido

Har lust att testa det :3 Fast kanske inte riktigt så långa, haha. Eller jo den andra bilden har okej längd.

2012-01-11 @ 22:35:37
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström