2012-01-07 | 20:21:00

Jag har nog en girl crush!

Det här måste vara den onekligen vackraste människa jag någonsin sett! <3 Och det värsta är att hon ser EXAKT lika dan ut i hennes videor. Alltså inge photoshop här inte! (visst är livet orättvist ibland? xD)

Skönheten på bilden heter Dakota Rose men är mer känd under sitt alias "Kotakoti" och ni hittar hennes blogg HÄR.  

Postat av: Emil

Tycker du? vet inte jag...

2012-01-08 @ 01:33:59
Postat av: Kaleido

Har aldrig gillat när människor påminner om dockor sådär, jag tycker hon ser lite creepy ut xD påminner om en BJD-docka D:

Men smaken om som baken

2012-01-08 @ 02:12:27
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: SessaMyys~

sv Emil; Ja, det tycker jag. Men det är väll ingen suprise att du inte tycker det. Hon är ju påklädd. Snuskgubbe!

2012-01-08 @ 14:06:57
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Postat av: Kaleido

SV: Jag gillar också BJD-dockor, tycker att de är lite spöklika men har något personligt agg mot saker som ser ut så i verkliga livet xD samma sak med clowner <-- D:

2012-01-08 @ 14:47:22
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: Nattis

wow! har hon gått och blivit lolita brud nu =P förut var hon en av de kändaste scenequeen brudarna.. hon ser mycket sötare ut nu än när hon var "emo" =)

2012-01-25 @ 20:51:45
Postat av: SessaMyys~

SV NATTIS: Jag vet inte om jag vill kalla det "lolita" eller "emo". I så fall tycker jag nog personligen att hon nog är närmare gyaru stilen. :) Just den här bilden cosplayar hon ju på.

Kram, Sanna

2012-01-25 @ 20:57:37
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Postat av: June

Det är faktiskt Photoshop. Hon brukar Adobe After Effect i sina videoer. Hon ser inte sådär ut i värklegen...

2012-05-18 @ 05:51:02
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström