2012-01-11 | 21:08:00

Lite kattbilder från dagen! :D

Postat av: JéNnÍéY Love

Naaw vilken söt lite katt<3

2012-01-16 @ 11:56:17
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka fina katter!

Jag letar efter en ny kattställning till min katt och hennes gamla har en "hängmatta" och hon sover i den varje natt men nu är den så sliten att jag måste köpa en ny. Var har du köpt din? Jag hittar ingen med hängmatta någonstans.

Tacksam för svar!

//Sandra

2012-02-28 @ 23:33:34
Postat av: SessaMyys

SV SANDRA: Hej Sandra!

Min pojkvän köpte katt-trädet långt innan jag flyttade in och han kommer tyvärr inte ihåg vart han beställde det. :/

Jag har själv letat ett nytt träd då vårt börjat bli väldigt slitet, men de få jag hittat som har såna "Hängmattor" Kostar upp mot närmare 2tusen lappen. Vilket är lite för dyrt för min smak.

Lovar att lägga upp ett blogginlägg om jag hittar något! :)

2012-03-06 @ 11:34:31
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström