2012-01-06 | 17:42:09

Sjukstuga

Hålla cupcakes!

Det är trettondag jul idag! Vilket betyder att jag, liksom antagligen större delen utav Sveriges befolkning, är hemma och har ledigt. :)

Helnajs, om man bortser från att våra bilar vägrar starta, pojkvännen är sjuk och Bullen har blivit skadad (igen). Även denna gång verkar det vara en annan katt som gett sig på honom när han varit ute och jagat. :/  


Småkassa bilder. Jag har köpt en ny mobil så jag har fotat mycket med den. Ska skärpa mig! xD Vet att det är myyycket roligare att titta på bilder tagna med systemkameran! :) 

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström