2012-01-29 | 11:13:33

Söndag

Buhu, helger är alldeles för korta! :( Det är ju redan söndag!
Dessutom vaknade jag på helt fel sida när en utav katterna hoppade upp i fönstret i vardagsrummet och hade ner samtliga krukor som stod där i! >< Gaaaaaaaaaaaaah! Mina favoritkrukor!!!! Och jag fattar inte! Blommorna har stått där ända sedan dom flyttade in här, och dom har inte ens varit intresserade av att hoppa upp i det fönstret!

Aja... Spontanstäda lägenheten halv nio på morgonen kan väll vara kul... På låtsas.
Nu ska jag försöka vända det kassa humöret  genom att gå ut i det fina vädret och fota lite.

Foto från solnedgången utanför vårat fönster igår kväll. :)
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström