2012-01-14 | 16:28:26

Storstäd och buffé

Hellu Cupcakes!
Hoppas ni alla haft en trevlig lördag so far. :) Själv har jag spenderat dagen med att plocka undan alla julsaker, skura, skrubba och dammsuga så det står härliga till!
Blev dock tvungen att avbryta långt innan jag var klar för att göra mig iordning för att gå ut och äta middag. :D

Pojkvännen har nämligen blivit bruden på Grill buffé som tack för hjälpen för att han hjälpte till på Bruksdagarna i somras. Och så bjöd han med mig som sin +1 <3
 Facelook of the day. :) Gjorde mig lite extra lördagsfin och slängde i löshåret. ^^ Iochförsig är mitt riktiga hår så pass långt att det knappt blir någon skillnad. xD Klippdags snart kanske??



Postat av: Kaleido

Håret blev väldigt snyggt!

2012-01-14 @ 19:07:33
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström