2012-01-10 | 18:33:04

Tidsdag

Moshi moshi cupcakes! <3

Jag sitter och myser i soffan efter en god middag Pojkvännen slängt ihop. :)

Urs, jag blir så nedrans bortskämd ibland! Maten står färdig när jag kommer hem, och jag hinner knappt andas ut efter måltiden innan Pojkvännen börjar plocka undan och insisterar på att få diska.
Jag måste gjort något ricktigt snällt i mitt tidigare liv för att förtjäna den här fina pojken!<3


Dagens Face-efter en lång dag på jobbet-look. xD

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström