2012-01-09 | 19:14:22

ZzZzZ...

Jag är helt slut!
Trots att jag gick och la mig tidigt igår så lyckades jag inte somna. :/ Och nästan noll timmar sömn kombinerat med en väckarklocka som ringde okristligt tidigt för att jag skulle upp till jobbet resulterar självklart i en Sanna alá Zombie.... =___=

Har redan råkat somna två ggr sen jag kom hem, så nu tror jag jag ger upp och går och lägger mig.

God natt folks!

Random bild över berget och snökanonerna som jag tog för några veckor sedan. :)

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström