2012-07-23 | 13:46:00

Instagram

Medans jag hade bloggpaus tog jag mig friheten att utforska fenomenet "instagram" lite närmare.
Tanken från början var bara att ha ett konto för att följa andra, men det slutade med att jag själv började ladda upp bilder! 
 
Det som gör det hela lite extra roligt är att jag laddar upp bilder direkt från telefonen, dvs bilder som ni varken får se på bloggen eller på bilddagboken. :) Lite backstage bilder såattsäga. 

 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström