2012-06-03 | 20:26:00

Final!

 
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Hanna förtjänade att vinna tycker jag :P Hon var min favorit också :)

2012-06-04 @ 21:14:28
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: Ja verkligen! Då har jag ett tips! Måla först ett lager av ett färgat nagellack, sen tar du en mörkare nyans och duttar på ungefär halva nageln med en svamp, (kan vara vilken som helst, jag klippte sönder en bilsvamp), sen tar du en ännu mörkare nyans och bara duttar på med svampen på tipparna! Avsluta med ett baslack och voialla! :D Hoppas det var till någon liten hjälp iaf ^^



Om du inte förstod skulle jag nästan kunna göra som en tutorial av något slag ^^ Kram

2012-06-04 @ 21:36:23
URL: http://shaakeit.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Din favorit vann ju! ;D



- visst låter det för bra för att vara sant! Om jag förstår det rätt så är spelen du ser på sidan nu spel från Gamersgate. För att få vara med på void så behöver man en invite - precis som Spotify. Har du anmält din mejl för en inbjudan framöver? :) Det står att man får en inbjudan så snart tjänsten finns på plats ;)

2012-06-05 @ 22:21:19
URL: http://adaras.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström