2012-03-04 | 18:29:19

Bye bye v.9!

ÄNTLIGEN! Vecka nio är snart officiellt slut, alla Stockholmare har dragit sig härifrån och alla boende i byn kan dra en lättnadens suck!
Det har varit en hektisk, men ändå rolig, vecka med mer eller mindre kaos på jobbet! xD Någorlunda organiserat kaos som tur var. Men ändå tillräckligt för att man ska komma hem helt slut och somna innom loppet av en halvtimme från det man klev innanför dörren.

Tydligen har folk trott att det är JAG som har haft sportlov. xD Höhö, I wish! :) Jag valde att ta ledigt från bloggen under vecka nio eftersom jag visste att jag hade så sjukt mycket att göra på jobbet.
Men tack och bock till alla som önskade mig ett trevligt sportlov. ;)

Nu ska jag sätta mig och sortera lite foton från veckan, titta på big brother och invänta söndagsfinalen.
Ttul cupcakes! <3


Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström