2012-03-12 | 11:07:15

En blåst historia

I januari 2005 härjade stormen Gudrun i Sverige. Vid tillfället befann jag mig i Mora.
Jag minns att jag och min dåvarande pojkvän låg och sov hemma hos min kusin, som jag besökt för att fira nyår med.
Rätt som det var började det blåsa så hela huset skakade och jag trodde nästan rutorna skulle gå sönder.  

Jag kan säga att det var ingenting emot stormen som drog in över Funäsdalen igår. Jag var uppriktigt skiträdd att taket skulle flyga av!
Det knakade i väggarna, strömmen gick ett flertal gånger och vid ett tillfälle flög till och med våran ytterdörr upp! 

Sammanlagd sovtid inatt ; ~2 timmar. Det var alltså en väldans trött Sanna som gick till jobbet imose.  
 Bild ur arkivet.

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström