2012-03-24 | 08:22:07

En bulle i örat

Jamen, godmorgon då. =___=

Här hade jag mer eller mindre planerat att sova bort halva dagen och så blir jag väckt av att en viss Bulle lägger sig precis bredmed örat och börjar spinna!  
Dom som känner till Bullen vet att det ska mycket till innan han spinner över huvud taget. xD Att han sen dessutom ville gosa fick tillochmed pojkvännen att vakna och dra på ögonbrynen.

Pojkvännen somnade om lika snabbt som han vaknat, men jag själv låg och vred mig i en halvtimma innan jag gav upp.
Det är ju tur att kylen är laddad med energidrycker och koffeinpiller. xD


I brist på någon bild bjuder jag på en låt. Det är ingen personlig favorit, men min kära lillasyster är med i  videon. :3
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström