2012-03-11 | 18:52:51

Min dag på soffan

Har precis lagt ifrån mig boken "Angelina" efter en heldag med sträckläsning på soffan.
Jag vet inte om det är så att jag fortfarande kanske inte är hundra procent frisk, eller om det är regn och ruskvädret ute. Men av någon anledning har jag inte orkat göra någonting annat idag än att ligga på soffan.
 
Men trots detta har jag ändå lyckats vara framme med kameran. Så här kommer lite bilder från min dag på soffan;

EDIT; Boken "Angelina" köpte jag på pockettoppen inne på ICA, men den finns även att beställa på http://www.bokus.com/bok/9789186675271/angelina/
Postat av: Saara

Fin blogg :))

2012-03-11 @ 20:05:06
URL: http://fotosaara.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström