2012-03-22 | 20:29:15

Nya frissan

Häromdagen lyckades jag äntligen få en klipptid! :D Det är inte det lättaste här uppe, eftersom de stänger klockan sex och har inte öppet på helgerna. :/ Vilket är knas för mig som jobbar mån-fre till kl 18.

Anyway, jag hade inte tänkt göra någon big deal utav det eftersom det, som vanligt, knappt syns att jag klippt mig. Trots att vi trimmade bort hår nog för en ny peruk. (Nåja..) 
Men efter påtryckningar från familjen på fejjan kommer här lite bilder på nya frissan. :3 Och självfallet kan jag inte låta bli att göra det hela till ett herp-derp wapanese-face kollage. xD hehe.
Postat av: We Are Odd

Vinnaren av dagens blogg är ute! Klicka in och se om det var du som vann http://weareodd.blogg.se/?tmp=23211128 :D En ny chans kommer upp imorgon!

2012-03-23 @ 21:35:10
URL: http://weareodd.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström