2012-03-05 | 08:32:00

Pepp, Pepp!

Jag har nästan precis klivit ur sängen och försöker peppa mig själv att gå till jobbet!
Pojkvännen låg sjukskriven större delen av förra veckan och jag mådde själv ganska krasslig av och till. Men nu när lugnet har lagt sig tror jag att det håller på att bryta ut ordentligt på mig också. :(
Och jag har absolut inte lust att ligga hemma och vara sjuk, så jag knaprar tabletter och dricker cola till frukost. Självklart till tonerna av bra musik i hopp om att känna mig lite piggare!

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström