2012-03-07 | 17:55:58

Sjuuuk~

Efter mer än en veckas kämpande mot basiluskerna gav kroppen upp ganska radikalt i går kväll och sa ifrån med yrsel, feberfrossa och migrän. :(  
Så nu ligger jag nerbäddad i soffan och tycker synd om mig själv.

Btw, jag vill ha glass. Såndära go glass i kartong. Och cola...
Bara så att ni vet om det om det kanske är så att någon råkar läsa den här bloggen och kanske bor ihop med mig och är på väg in till affären för att handla mjölk...  
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström