2012-03-10 | 09:17:47

Well, look who's up!

Efter 2 dagar närmare konstant sömn/soffliggande känner jag mig äntligen lite mer som mig själv igen! :)
Vaknade upp strax efter åtta i morse och tog en lång skön dusch. Ganska välbehövligt efter alla dessa sporadiska feberfrossor och svettningar. Såg ut som någon roat sig med att pensla in hela kraniebehåringen med stekflott.
:( Yuck!

Nu ska jag jaga lite frulle! Tyckte mig se en förrymd limpa stå och beta här i närheten.
ttul cupcakes! <3
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström