2012-05-20 | 18:18:12

Cozy sunday

Moshi moshi Cupcakes!♥
Hoppas ni har haft en underbar söndag så här långt. :D

Jag hade ju tänkt ligga ute och bättra på brännan hela dagen, men lagom tills man lagt sig till ro drog molnen ihop sig och det blev på tok för kyligt för att ligga kvar.

Så nu har jag krupit ner i min pyjamas, gjort en stor kopp chai-latte och sitter och kikar på Tori & Dean; Home sweet hollywood framför datorn istället.
Inte fy skam det heller förstås n_n

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti :)

Önskar dig en bra start på nya veckan ;D

2012-05-21 @ 00:56:36
URL: http://mooollys.se
Postat av: 3mma

sv: Oh ja det kändes bra. fast min kondis är inte så super ännu :P



Sola är så härligt! :) fast molnen kan ju förstöra ibland :p

2012-05-21 @ 16:39:35
URL: http://gillew.blogg.se/
Postat av: namfon

sv: Ska köpa den så fort som möjligt när jag har pengar. Är pank just nu TT~TT

Japp, det har jag kollat, fina teckningar du har gjort =) Är avundsjuk på din färgläggning skils ;)

2012-05-21 @ 16:53:11
URL: http://namfa.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström