2012-05-19 | 22:49:57

Forever Alone

Sista lördagen i Strängnäs, och här sitter jag på rummet i all min ensamhet och tycker synd om migsjälv!
Jag hade hoppats på att få gå ut och göra Stränkan osäkert ikväll med mina BFFs, men med tanke på att både fejjan och luren varit tyst hela dagen så hade dom bättre saker för sig än att umgås med lilla mig. 

Man  skulle ju kunna svida om och gå ut själv... Men det känns ju inte sådär superlockande om vi säger så.

Jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och inse att jag blivit bortglömd och utbytt. Antagligen av en ung, snyggare och betydligt trevligare version av migsjälv.
Jävla slampa.

Postat av: Felicia

Hahhahahaah stackare,, min telefon var också död igår, fick pluggga.. en lördag....istället.....MYSIGT!!!!



SV: hahhaha jaapp, dock är det där gamla dörren, nya bilder är upppp nu på min dörr, är ltie kär i den!



puss

2012-05-20 @ 11:01:08
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: namfon

sv; tack så mycket! <3

ja, det är irriterande, men det är tur att det var inte så dyrt (jag ha nybörjare ritplattan ) så det är lugnt =D

hahaha, jag vet hur det känns. Så vilken slags program använder du när du ritar? =D

2012-05-20 @ 12:10:13
URL: http://namfa.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström