2012-05-04 | 07:32:53

På husvagnssemester

Jag har precis vaknat i ett kallt och blåsigt halstahammar efter en vääääääldigt lång resdag igår.
Vi åkte redan klockan tio från funäsdalen, och efter ett antal stopp och raster landade vi hemma hos min pappas kusin strax efter klockan tolv klart.

Jag hade ju sån tur att min faster med familj skulle ner hit den här veckan, så jag passade på att hänga med. :) Halstahammar ligger ju knappt en timme från strängnäs!
Vårat vrålåk ;)
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström