2012-11-29 | 19:15:00

When life gives you lemons

Jag vet knappt vart jag ska börja skriva. Och det är lite därför jag väntat så länge med att uppdatera.
Det har varit så himla mycket att tänka på just nu att allt bara är kaos i huvudet.
För ett tag sedan fick vi reda på att min fina farmor låg på sjukhuset. På min födelsedag fick vi reda på att hon inte skulle överleva. Och häromdagen gick hon bort efter nästan två veckors lidande på sjukhus. 

Jag har tagit det betydligt hårdare än jag trodde.
Varken jag eller min syster har varit direkt supertighta med farmor, men på senare år har åtminstone jag kommit henne lite närmare i och med att jag flyttade upp hit där hon sporadiskt brukade vara och hälsa på mina kusiner.
Och sen så kom vi varandra både närmare och på nerverna när hon och jag åkte till spanien för 2 år sedan på tjejsemester! <3 Haha.
 
Nej, fan. Kommer sakna min fina krutkärring till farmor!
Och även om minnena inte är så många, är dom väldigt fina<3

Sov gott Farmor.
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström