2012-10-22 | 17:38:21

Höst-depp?

ALLT känns verkligen värdelöst och drygt just nu, så det måste vara den förbannade höst depressionen som kommer smygandes.
Och omotivationen skulle jag tametusan kunna betala vad som hellst för att slippa! ><
Äsh, det är bara att bita ihop! 2 veckor kvar tills jag får semester! Och jag hoppas att dom går fort.
 
Jag har egentligen inget vettigt att skriva om. Helgen har varit väldans lugn och veckan har i stort sett bestått av jobb. Och när jag inte jobbat har jag försökt få ihop det så jag kan ta mig ner till Strängnäs över semestern.
Inte det lättaste när SJ bestämt sig för att sluta sälja biljetter på tågen OCH tagit bort alla ATG ombud i området.
Smart SJ, smart..

Avslutar med lite random bilder från helgen och idag.
Slänger även in en video jag filmade idag på våran nya Sparbössa som Fästmannen köpt. :)
 
Postat av: Rosida

Spelet ser coolt ut! :o
Och sparbössen är så rolig och söt. ^^

Svar: Ja, det var lite krångligt innan man fattade reglerna dock. :) Haha, ja visst är den! :D <3
Kram, Sanna
Sanna

2012-10-26 @ 22:30:03
URL: http://rosida.blogg.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström