2012-10-15 | 14:55:48

Sjukstuga

Hej Cupcakes!
Hoppas ni haft en bra helg. Här hemma så spenderade vi hela dagen igår med att göra sushi. Kanske hittade ett ganska knepigt recept, för vi var 4 som åt, och receptet skulle räcka till 4. Men ändå står jag här med Sushi för en hel vecka?! xD Hahaha. Aja, hellre för mycket än för lite mat när man bjuder. :) Och alla verkade mätta och belåtna!
 
Idag har vi sjukstuga här hemma. Fästmannen ligger däckad och mår allmänt kasst. (Men inte i magsjuka som tur är! Pust!) Och jag känner mig också lite småhängig. :/ 
Tur att jag är ledig idag så jag inte missar något mer jobb! För det har jag varken tid eller råd med.

Nej, nu ska jag nog försöka plocka fram min tablet och måla lite mer. :) Det var så himla kul att måla i lördags så jag fick massa nya idéer!
Vi hörs!
 
Random klotter från i lördags.
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström