2012-09-25 | 12:14:00

En ganska VIKTig framgång


Jag vet att det bara är en liiiten liten bit på vägen. Men jag är ändå så jävla nöjd över migsjälv just nu!
Postat av: Kaleido

Det är ju jättebra :D! Sen ska man inte vara allt för fixerad vid siffrorna, muskler väger mer än fett :)!

Svar: Tack! Haha, sant! Men eftersom jag inte har ett gram muskler på denna kropp så kan jag fixera lite extra. ;)
Sanna

2012-10-05 @ 20:04:05
URL: http://kaleido.blogg.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström