2012-09-08 | 15:48:00

I väntan på kusinvitamin

Hallå i stugorna!
Sitter och väntar på att min kära kusin ska svara på mitt sms så jag kan börja med middagen. :)
 
Han ringde mig mitt i natten häromdagen och frågade om jag ville äta frulle med han på hotellet morgonen efter. Men jag var så sjuuukt trött att jag på ett mindre trevligt sätt sa att jag inte ville följa med. XD Haha, så nu ska jag ge han massa mat och efterätt som ursäkt. ;D

 Random bilder från dagen. :)
 
 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström