2013-04-30 | 11:06:09

En lugn start på sommarlovet

Hallå i stugorna!
Hoppas ni haft en bra helg! :D

Här hemma har vi haft sjukstuga med en väldigt förkyld fästman. :( Mindre kul, men skönt ändå eftersom jag ändå planerat att vila ut mig ordentligt nu när min Majledighet har startat.

Jag är ledig från igår ända tills runt den 10e Juni, så nu på måndag far jag neröver några veckor mot strängnäs för att hälsa på familjen.
Så fästmannen får det lugnt och skönt här hemma ett bra tag ;D Hahaha.
Nej ,men skämt åsido. Man måste få sakna varandra lite då och då. :)

På tal om vila, nu ska jag jaga lite frukost och sen krypa ner i sängen och ha lite Buffy maraton! <3
Har varit sugen på att se om serien länge. Men efter förra veckans avsnitt av The Big Bang theory, där Penny blev tvingat att se serien xD , kunde jag helt enkelt inte vänta längre.

Och jag är ju ändå ensam hemma hela dagarna fram tills fästmannen kommer hem, så why not. ;D 
 
 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström