2013-04-28 | 12:11:20

Skeptisk

Som vanligt när det gäller nya ting i matformat som man bara vill prova nu, nu, NUUUU! Så tar det alltid minst ett par månader extra innan det kommer upp hit till glesbygden.

Men nu, idag, hundra år efter övriga i landet. Kom jag äntligen över LOKAS nya smaker! :D
Om jag är skeptisk till smakerna? Självklart! Det är ju därför det ska bli så kul att prova. <3
Postat av: Ellie

Du ska vara glad att de ens kommer. Jag bor i Oslo och allt kommer verkligen SIST hit. Knäckebrödsmellanmålen ifrån Wasa kom t.ex. hit i mars -.-

Svar: Wow, stackare! Och Oslo är ju ändå betydligt större än lilla Funäsdalen!
Jag lider med dig! =___=

Fast nu när jag tänker efter har jag nog inte sett dom där knäckebrödsmellanmålen här än. O_o
// Sanna

2013-04-28 @ 17:55:40
URL: http://ellinorfagerholm.devote.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström