2013-02-18 | 11:24:00

Blame it on the Murphy

Det är så himla typiskt!
Det finns två veckor på hela året där man absolut inte har tid att vara sjuk på mitt jobb; v.8 och v.9.

Så självklart vaknade jag igår med världens jävla förkylning!

Och eftersom vi är två man kort redan som det är på jobbet hade jag inget annat val än att palla mig upp ur sängen, med the dunderförkylning from hell, och släpa iväg mitt trötta arsle till jobbet imorse. :(

Med risk för att få hela genus-sverige efter mig; Det är tur att man är av kvinnokön.
 
I brist på någon bild på mitt likbleka anlete bjuder jag på en bulle.
Creds till fästmannen som tagit det fina fotot! <3
Postat av: Jennifer Lundh

sv: ja visst är han haha :)
men vilken söt kisse du har på bilden där då! ♥

2013-02-18 @ 13:38:59
URL: http://jenniferlundh.blogg.se/
Postat av: Hanna W ♥

åh vad söt :}

2013-02-18 @ 22:38:25
URL: http://mammahjartat.blogg.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström