2013-02-23 | 13:26:30

Terapi

Idag bestämde jag mig för att terapibaka lite och fylla upp frysen med massa godsaker! :D

Världens bästa och gravida lillasyster med pojkvän kommer upp nästa vecka, och hon nämnde något om att "hon skulle äta mycket frukt och grönt" .. Så eftersom jag är snällast i världen så gör jag saker med mycket socker i... XD
Höhö.  

Haha, nej, men skämt åsido, det var riktigt skönt att få baka ur sig lite känslor!
Det har verkligen varit en riktig skitvecka med en förkylning/flunsa som vägrar släppa taget! :(

Håller tummarna att det blir en bättre vecka nästa vecka!
 
Komsi komsi lillasyster. <3 Jag har fyllt upp kylen med Cola också ;)
Postat av: Liie

Vad mycket roligare en bild kan bli av bara lite ögon och morrhår! Gillar muffinsbilden skarpt :)

Svar: Tack så mycket! :D
// Sanna

2013-02-23 @ 18:07:46
URL: http://heyli.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström