2013-02-06 | 20:00:08

Testar mitt nya objektiv!

Fick hem mitt nya objektiv igår och självklart var jag tvungen att testa det! :D
Och det är verkligen helt underbart! Kärlek vid första fotot. <3

Alla foton är oredigerade (bortsett från texten) och tagna med Nikon D40x, och Nikkor AF-S 50/1.8G objektiv. Dessutom i ett väldigt mörkt rum, därav de lite gryniga resultatet.  

Jag hade först tänkt köpa det lite billigare men säkerligen lika bra "Nikon 50/1,8G AF-S"-objektivet, men som tur var insåg jag i sista sekund att varken min D40 eller den nya kameran jag vill köpa har någon inbyggd autofokusmotor! Alltså måste jag ha ett objektiv med inbyggd motor för att kunna använda autofokus.
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström