2013-01-30 | 15:02:00

Äta, jobba, sova, dö..

(Om du råkade få gyllene tiders "Jag går och fiskar" på hjärnan; You´re welcome! Det är en awesome låt så sluta klaga!)
 
Men på allvar, jag går snart i taket!
Jag är så le på allt just nu att jag knappt vet vart jag ska gömma mig.
Vet inte om det är vitaminbrist, brist på sol eller om jag faktiskt blir stressad av att inte ha något att göra på jobbet.
Men vad det än är så har det sänkt mig totalt!

Jag är mest bara trött, less, arg och ledsen hela tiden. :(

Kan det inte bara bli vår snart så den här nedrans vinterdeppen släpper!?
 
En trött Sanna imorse. Lägg märke till dom vackra mörka ringarna under ögonen som numera blivit min signaturlook.
Postat av: Jennie

Jag vet hur det kan vara :-/ Ut och ta promenader, försök ta dig iväg även om du egentligen inte orkar eller vill visa dig för folk. En halvtimme eller timme eller bara 20 minuter. Det gör mycket för välmåendet med lite frisk luft och motion.

Svar: <3 Jo, tänker ju på det jämt, typ ta en extra lång runda när man är på väg hem från jobbet eller något. Men vid arbetspassets slut är man så jävla le att man bara vill hem å sova... :(
// Sanna

2013-01-30 @ 18:06:26
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström