2013-01-19 | 15:37:19

Ny bild; Nightmares

Var nästan pinsamt länge sedan jag målade något nytt, så here you go;
Kan vara den slarvigaste bilden jag gjort under min livstid, och jag hade faktiskt tänkt slänga den i papperskorgen. Men folk på DA verkar gilla den så jag gav den en sjans.
 
 
Postat av: Kaleido

I like! :D

Svar: aaw tack! <3
// Sanna

2013-01-19 @ 17:10:51
URL: http://kaleido.blogg.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström