2013-01-05 | 20:50:18

Och andas uuuuut...

Herre min je vad tiden går undan när man har mycket att göra! ><
 
Nu är faktiskt första gången jag ens hunnit packa fram datorn sen jag kom hem i Fredags förra veckan.
I ärlighetens namn hade jag helt glömt bort vilket tryck det blir på jobbet när det är jul och nyår. Och eftersom julen låg såpass till i år så att folk fick nästan hela julafton och nyårsveckan gratis var det väll extra många turister som fick för sig att åka upp.
 
Så, jag kom hem på Fredagen, låg sjuk som en gris på lördagen, planerade nyårsafton på söndagen. Och sen på måndagen drog arbetsveckan igång med full fart och jag fick jobba både nyårsafton och nyårsdagen.

Haha, det var ju också en upplevelse, att ha fest hemma till klockan 3 på morgonen och sen upp och jobba dagen efter klockan 7. Dessutom med en förkylning som vägrat släppa! 
Zombiemode; epic.
Och, ja... Självklart hade vi fullpackat med folk även på nyårsdagen. xD Hahaha!
 
 
Idag har vi haft en sjukt awesome dag! :D Vi har åkt pulka, fikat och bowlat med bästaste Kusin Larsson som är här på besök.
Och avslutningsvis har vi precis testat våran nya hamburgerpress som fästmannen fick av min mamma och pappa i julklapp! (Skitbra btw. Hittar ni en så köp den. Bra mycket roligare och enklare än att köpa färdiga burgare. Allt man behöver är lite köttfärs och kryddor!)
 
 
 

  
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström