2013-03-13 | 20:44:00

Konsten att prata om ingenting

Herreguuud vilken lång vecka det har varit hittills! So frustrating!

Jag har verkligen ingenting kul att berätta, INGENTING.
Det är dött på jobbet, men eftersom det bara är en vecka kvar till alla påsklovsfirare kommer upp så orkar vi inte ändra museets öppettider bara för en vecka... Vilket betyder att det blir vääääääldigt långa dagar.
 
På tal om ingenting så lyckades jag få en klipptid till nästa vecka. Det är mer än 5 månader sedan jag kikade in senast och tyckte väll det var dags!
Och jag hade faktiskt äntligen samlat mod att sätta i en ny färg i håret, men frisörskan jag går till var bokad flera hundra år framåt så var jag tvungen att ta en kort morgontid på typ en timme. Och då hinner man ju tyvärr inte färga... Frågan är om hon ens hinner klippa. xD
 
Aja, vi ska iaf kolla om det ens är värt att boka in en färgtid då den sk "lätturtvättade" toningen som en annan frisör här uppe la i för snart ett år sedan fortfarande sitter som berget! >< Fruktansvärt irrietrande då det är rött och jag vill ljusa upp det till ljuuust ljust brunt. Och alla som nån gång provat blekning i rött hår vet varför det inte är en bra idé.... Om man nu inte vill se ut som en kyckling vill säga. xD

Ne, nu får det vara nog skrivet om ingenting. Jag kör lite hemmaspa här hemma, så nu ska jag nog hoppa in i duschen och tvätta av min ansiktsmask! :D
 
ttul cupcakes! <3
 
 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström