2013-03-23 | 18:12:48

Påskpynt och Lördagsbak

Hola Cupcakes <3

Hoppas ni har en supermysig Lördag! 
Själv har jag påskpyntat och experimenterat i köket hela dagen. :D
Jag hade lite tråkigt på jobbet i går så jag googlade runt och läste massa recept och hittade på ett helt eget på en ny cheesecake som jag bara var TVUNGEN att prova baka idag! n_n

"Sannas Messmörscheesecake med hjortronsås"

Låter väll inte så äckligt va?! Huh? ;)
Ja, om man nu inte hatar messmör förstås xD 

Och till min egen stora förvåning smakade den faktiskt lika gott som jag föreställde mig när jag fantiserade fram den!
Vanligtvis när jag experimenterar brukar det gå käpprätt åt helvete innan det blir rätt, men inte den här gången. :D 
Haha, det kanske finns hopp för den lilla konditorn inom mig? 

Och på tal om påskpynt; Förra året var ju kissarna ganska små när det var påsk. Och eftersom saker som påskris och fluffiga kycklingar i stort sett ser ut som kattleksaker, vågade vi aldrig påskpynta då!
Till min stora sorg, då påsken är en av mina favorithögtider när det kommer till pynt! All the pretty pretty colors! <3
Så i år tänkte vi göra ett tappert försök. xD

Wish us luck!
 
  
Postat av: Jennie

Det såg gott ut det där :P

Svar: Haha! Ja, det vart ju det! :D
// Sanna

2013-03-24 @ 08:37:43
Postat av: Ida

Omnomnom.. Du skulle kunna lägga upp receptet! : D hint hint XD

Svar: Haha! Det är lite hemligt än så länge. ;) Det behöver finjusteras.
// Sanna

2013-03-29 @ 23:21:42
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström