2013-05-04 | 11:09:57

Om bullar och datorer

Och här sitter jag äntligen med min alldeles sprillans nya dator! <3
Jeeey!

Och trots att det tog 2 dagar, ett par nervösa sammanbrott, hot om att skicka tillbaka den till tillverkaren och en och annan tår känner jag mig nu skitnöjd!

Jag har hört skräckhistorier om nya Windows8, och jag förstår helt klart varför. För det tog ett bra tag innan jag fattade ett jävla smack. Men nu när jag fått ordning på den är det verkligen helt suveränt!
Egentligen är det som att ha en smartphone i datorformat! :D

Jag hade ju som sagt inte alls tänkt beställa någon dator innan jag hört hur det gått för bilen. Men så hade Fästmannen beställt hem den till mig och erbjöd sig betala den tills jag fick råd! <3 Åh, världens bästa! <3<3

Han påstår att det var för att han tyckte synd om mig, men i grund och botten handlar det nog om att när jag varken kunde använda datorn eller fota så slutade det med att jag stod och flåsade honom i nacken stup i kvarten och frågade vad han gjorde... Lite "Overly attached girlfriend" style. xD Haha, stackarn!

Oh, well. Jag bakade massa bullar åt han igår. Så nu är han nog nöjd. ;D
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström