2013-05-23 | 19:54:00

SessaMyys tipsar; DIY cinnamon honey mask



Min favorit under hemma-spa kvällar!

Masken har en peelingeffekt som får dom allra dyraste peelingkrämerna att kännas som skit i jämförelse!

However, när jag gör den hemma brukar jag köra på ca en matsked honung och på en höft ca 1-2 matskedar kanel.
Och av erfarenhet genom tester kan jag meddela att det räcker med 10 sekunder i micron!!! För om man kör 30 sekunder som hon påstår i videon kommer du antingen a) Få stå och vänta 20 min på att krämen svalnar tillräckligt för att ha i ansiktet Eller b) Få en första klassens brännskada i ansiktet...
Postat av: Ida

Aw, tack så mycket för att du la upp den här. Jag ska prova den nu på en gång :D weeee

Svar: :D No problems! Är själv helt såld på den så jag tänkte att det säkert är fler som skulle gilla den!
// Sanna

2013-05-23 @ 22:33:27
Postat av: Kaleido

Måste ha varit jäkligt låg effekt på micron, 30 sekunder är väldigt lång tid :o

Svar: Ja det måste ju ha varit det! XD Haha! Första gången jag provade gjorde jag precis som hon sa utan att tänka mig för och brände mig satan i ansiktet xD Hahaha
// Sanna

2013-05-24 @ 23:25:30
URL: http://kaleido.blogg.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström