2013-05-30 | 10:19:07

Tillbaka i Härliga Härjedalen

Men nu så kan jag luta mig tillbaka och andas ut lite! ;D Haha, det har varit ett par fullbokade dagar sen jag kom hem.

Den 27 var det en heldag med buss och tåg tillbaka upp till Funäs.

Den 28e Fyllde världens bästa fästman år! Så det bakades tårta, lagades mat och hade fika med svägerskan och hennes kille på kvällen .
 
Sen igår, den 29de, var det mer fika med mina svärföräldrar och sen direkt vidare till min kusin Peter som fyllde år och bjöd på middag och ännu mer tårta. XD

Verkligen ingen bra vecka för en som bantar! Varför måste alla fylla år samtidigt!? Haha! <3

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström